EMMA KENT JOU AL ZONDER DAT JE HAAR OOIT HEBT GESPROKEN..
Met realistisch kostenoverzicht die niemand erbij zet!
Oké. Even een uitgangspunt.
Emma ziet een waardevol blog van je langskomen op Facebook, ze leest het blog en klikt weer weg. Een dag of twee later ziet ze van jou een aanbod om een e-book te downloaden over precies dát onderwerp waar ze laatst zo lekker over zat te lezen.
Ze laat haar e-mailadres achter en binnen 30 seconden heeft ze het prachtige e-book in haar inbox. Een dag later krijgt ze automatisch van jou een mail:
"Hi Emma! Wat vond je van het e-book? Als je toe bent aan meer verdieping binnen [jouw onderwerp] vraag dan hier de videoserie aan zodat ik je er nog meer over kan vertellen.
Emma bezoekt de salespage en ziet dat de videoserie €27 kost. Ze ziet op de pagina wat social proof staan "Deze videoserie is te gek! Ik ben zoveel meer te weten gekomen over het praktisch toepassen van [jouw onderwerp]!"
De serie aanvragen is een no-brainer en Emma betaalt direct via iDeal.
Binnen 30 seconden ontvangt ze de eerste video automatisch in haar inbox. In de laatste video nodig je Emma uit voor een strategie sessie. Samen sparren over [jouw onderwerp]. Emma boekt de sessie en tijdens het strategie gesprek is het enige logische vervolg: Jouw jaartraject afnemen.- Automatisering op z'n best
Zie je dat op het moment dat jij persoonlijk contact met Emma hebt, ze al zóveel ‘met’ jou gedaan heeft dat de volgende stap nemen alleen maar logisch is?
Door alle stappen voorafgaand aan dat gesprek te automatiseren kost het jou niet alleen geen tijd, maar filter je ook nog eens de beste klanten eruit.
Emma heeft het gevoel dat ze je al kent. Ze heeft al een aankoop bij je gedaan en jullie hebben al aan de relatie gebouwd zonder dat dit jou ook maar een seconde tijd heeft gekost.
Maar goed, dan moet je wel eerst durven investeren. Tijd vrijmaken. Of flink uitbesteden.
Kijk maar eens wat dat zou kosten:
Zelfs als je een paar handige contacten hebt ga je eerder over de €10.000 heen dan dat je eronder blijft. En dan hebben we het over de marketing van je aanbod, nog niet eens over het digitaal maken van dat aanbod zelf. Veel ondernemers doen dat zelf, maar je zult ook daar nog investeren in tijd, video benodigdheden etc.
Kijk dan maar eens wat het zou kosten als je zelf de regie in handen houdt:
We geven de inhoud van ons hele programma weg én laten je precies zien wat dat gaat kosten: