Kickstart Online Ondernemen

Het stappenplan om je bedrijf in ijzersterk online op de kaart te zetten

Zelf je online dienst neerzetten met een voorzet van vier experts

DE HARDE WAARHEID

Heb jij je kansen laten liggen?

Je bent daadkrachtig en ambitieus. Veel ideeën, in staat om groot te denken. Je bent vooral vanuit je hart ondernemer. Mensen helpen, doen wat jij leuk vindt. Dat was ook wat je deed. Maar ondertussen is de halve wereld online gegaan. En die plannen had jij ook. Je wist alleen nog niet precies hoe, en wat, en met welke mensen en tools om je te ondersteunen. 

Want al die individuele klanten helpen – hoe leuk ook – dat kost tijd.
Nu moet je er nog harder aan gaan trekken. Is het nog moeilijker om klanten aan te spreken of ergens binnen te komen. 

Je wilt door, maar hoe?

Ga je het zelf proberen? Wil je best wat uitbesteden in de toekomst, maar wil je nu even het leeuwendeel zelf doen? Zodat jij de strategie bepaalt. De inhoud voldoende kwaliteit heeft? En jij ook op termijn gewoon zelf aanpassingen kan doen… zelf de regie? 

Doe-het-zelf, maar dan samen

Je gaat het strategisch maken

Jouw grote valkuil, toch?

Je bent juist zo goed als je vanuit je flow werkt. Spontaan dingen doet. Maar weet je, die flow wordt zoveel intenser als je bepaalde dingen inregelt en uitdenkt vóórdat je 1:1 gaat werken. 

Door dit stappenplan blijft het behapbaar.
Kun je tussentijds dingen afvinken, live zetten en successen vieren.

Het hoeft niet in één keer Gigantisch.

Of in 5 dagen ONLINE. 

Maar over 90 dagen stáát het wel, je complete eigen systeem

Ik werf nieuwe leads via Facebook. Ze downloaden mijn e-book en stromen automatisch door naar mijn funnel. Ergens rond mail 4 of 5 nemen ze meestal de stap om klant te worden. Dit hele proces verloopt automatisch en zodra het mij tijd kost, zijn ze al zó ver in het proces dat het gegarandeerd omzet op gaat leveren.

- Laura

Dus. Doe je mee?

OPTIONAL SUBHEADING

Lifetime deal

Je loopt geen enkel risico. Je werkt in je eigen tempo. Je kán alles zelf doen… maar het hoeft niet. En je sluit aan op je bestaande diensten… misschien heb je zelfs al wat klaarliggen?

Go for it. Je kan nu je achterstand nog inhalen!

Days
Hours
Min
Sec

In maart 2020 lanceerden we KOO versie 1.0 toen nog zonder 90-dagen plan

Zij gingen je voor

Ik heb al met 3 van de 4 aanbieders van dit programma gewerkt en kan niet wachten op de training over Facebook. Praktisch, met de voeten in de klei! Stap voor stap begeleiding met duidelijke filmpjes! Een no-brainer voor deze prijs. Of ga je liever het wiel zelf uitvinden?

– Judith, LinkedIn trainer en coach

Ik deed mee om de plannen die ik had om het digitale deel van mijn praktijk nu eens echt op te pakken. De oefen sessie met ZOOM, erg leuk en leerzaam, de blauwdruk voor de blogs waren zeker waardevol.

– Marjan, Praktijk Marjan van den Heuvel

Ik werkte jarenlang als journalist, toch een beetje uurtje factuurtje. Om een goed maandinkomen te hebben, maakte ik lange dagen. Ik leek wel een productiebedrijf!
Toen ik me ook nog eens eenzaam begon te voelen in het ondernemerschap, het idee had dat ik wel moest veranderen, maar echt niet wist hoe besloot ik stappen te ondernemen.

Nog geen twee maanden na onze eerste kennismaking bracht ik mijn roman uit en verkocht ik meer dan 700 exemplaren in de presale. Daarnaast slaagde ik erin een mooi product neer te zetten voor experts die begeleiding zoeken bij het schrijven van een boek en daar onder andere meer (media) aandacht voor willen genereren.

Zoals Jolanda dat zo treffende zegt: Ik had alle ingrediënten in huis, toch was de soep nog niet helder. Ik heb al mijn kwaliteiten om kunnen zetten naar een aanbod waar ik zielsgelukkig van word. 

– Natasja, auteur

Vanaf het begin waren jullie al erg duidelijk én transparant over wat er komen gaat. Dat kan ik heel erg waarderen. Jullie energie was echt top!

– Thom, ThomCommuniceert

Wij stippelden de route voor je uit

90 dagen, 4 fases

Zodat je nergens blijft hangen. In de juiste volgorde werkt. En tools gebruikt die je makkelijk koppelt.

Fase 1

Dit is je briefing aan jezelf. Wat je gaat aanbieden, aan wie en hoe? Wat is de afspraak die je met jezelf voor de komende 90 dagen maakt?

Fase 2: Content

Dit is je verhaal. De juiste boodschap kiezen, content produceren en de klik met je klant leggen.

Fase 3: Techniek

Dit is je techniek. De juiste tools kiezen, inrichten en vullen met een logische opbouw. Elk contactmoment is een feestje! 🥳

Fase 4: Promotie

Nu ga je draaien en testen. Start met lage kosten en zorg dat je geld verdient om weer te investeren, dan blijft het leuk!

ZONDER VERLIES VAN JE AUTONOMIE

Dit maakt het verschil met anderen

Ons team, onze vrijheid, onze motivatie, onze ervaring: Jouw succes.

Ons team.

We zijn niet alle vier marketeers. Wel experts en onze visie op marketing sluit toevallig naadloos aan. Daardoor kom jij verder.

Onze vrijheid.

Je kiest je eigen tools, werkt vanuit je eigen website en kiest de software die jou past. Niks is verplicht en je blijft zelf de baas.

Onze motivatie.

Bij de eerste masterclasses waren er ondernemers die lid werden puur vanwege ons enthousiasme. Daarmee trekken we jou erdoor als je even dreigt te verzanden.

Onze ervaring.

Respectievelijk 30, 46, 47 en 52 jaar levenswijsheid. Meegegaan in de techniek. Maar met oog voor jouw aversie tegen techniek en jouw wil om veel zelf te kunnen.

Wat ga je kiezen?

We snappen dat je er ook voor je gezin wilt zijn. Dat er méér is dan werk alleen. En dat je je persoonlijke fitheid op een ander platform regelt. Dit is je bedrijf en je passie. En zo is het ook bij ons. Maar je bedrijf zo opschalen dat je én meer verdient én minder werkt… dat zou wel heel gaaf zijn, toch? Vinden wij wel!

Heb je onverhoopt toch minder tijd of even ergens geen zin in:

Extra hulp is zo te regelen
hier resultaten plaatsen

Wat me het meest is bijgebleven? Het enthousiasme van jullie alle vier. Het delen van de kennis. Het persoonlijke stuk. Het motiverende gevoel. Het snelle vriendelijk laagdrempelige contact.

– Carla, Carla de Reus hondenschool & Fotografie

De challenge smaakte naar meer input van jullie samen en apart. Ik heb nu tijd om te studeren en het valt binnen mijn budget. Ik vond het erg prettig te merken dat een aantal zaken ook voor jullie de eerste keer was; de manier hoe jullie daar mee omgingen gaf me meer vertrouwen in alle eerste keren die nu nog voor me liggen.

– Hilde, TransitieCoach

Fijn om aan de hand even meegenomen te worden in dingen waar ik zelf niet handig in ben.

– Els, Het verbonden kind

Marjo zocht een manier om haar webshop in handgemaakte kledingstukken te laten groeien. Zij schakelde mij in om haar Facebook advertenties te beheren en in korte tijd wisten we 215 aankopen in haar webshop te genereren met een bestelwaarde van €19.494,18. De investering was slechts €759,40.

– Laura

WAT GAAT DIT JE BRENGEN?

Levensveranderende transformatie

Minder tijd kwijt zijn aan het schrijven van facturen, meer tijd voor klanten waar je écht energie van krijgt

Dit systeem neemt je zóveel tijd- en energie-slurpende taken uit handen. Het is het systeem dat gebruikt wordt door heel veel succesvolle ondernemers (waaronder de vier initiatiefnemers). Investeer één keer 90 dagen en heb er de rest van je ondernemende leven profijt van.

Het werkt doordat we dit stappenplan faciliteren met blauwdrukken en een helder plan. Dat is namelijk precies het deel wat we elke keer bij elke individuele klant weer deden. En wat wij dus relatief makkelijk online konden aanbieden. Omdat het beproefd is. En voor een fractie van de prijs die je zou betalen als je alles 1:1 met ons zou doen. Nu zelfs met lifetime-deal. We gaan het steeds verder uitbrengen en hangen er dan een maandelijks abonnementsgeld aan vast. Maar voor jou als Kickstarter met de lifetime deal hou je gewoon levenslang toegang voor die eenmalige € 497!

GEBOREN UIT LIEFDE VOOR ONS VAK

Jouw team

Een afspraak met jezelf in eenvoudig te breken, een afspraak met dit team niet. Wij zijn jouw accountability-maatjes zodat je de doelen die je stelt ook écht haalt.

Social post KOO Na start 3 (4)
Jolanda Wicherson

Co-Founder & Strateeg

Social post KOO Na start 4 (3)
Meta Groot-Antink

Co-Founder & Content queen

Social post KOO Na start 5 (4) kopie
Ronald Jagt

Co-Founder & Chef techniek

Social post KOO Na start 6 (3)
Laura van Esveld

Co-Founder & Social native

OPTIONAL SUBHEADING

Lifetime deal

Je loopt geen enkel risico. Je werkt in je eigen tempo. Je kán alles zelf doen… maar het hoeft niet. En je sluit aan op je bestaande diensten… misschien heb je zelfs al wat klaarliggen?

Go for it. Je kan nu je achterstand nog inhalen!

Days
Hours
Min
Sec

FAQ

Ik ben niet heel technisch, is dit dan wel voor mij?

Absoluut.  Technische instructie geven we met Zoom-filmpjes die je op pauze kunt drukken en waarin je precies ziet wat jij zelf op je andere scherm moet nadoen. Nadenk-vragen bieden we als opdracht. En je content vullen werkt het fijnst met blauwdrukken, maar ook dan: met heldere uitleg wat daar dan in moet en mag

Hoe krijg ik het cursusmateriaal aangeleverd?

Je krijgt één inlog waarmee je op onze leeromgeving komt. Zet het vinkje aan om je wachtwoord te onthouden, dan blijf je altijd ingelogd. In die leeromgeving vind je al onze modules in een logische volgorde. Je output van het ene onderdeel is je basis voor het volgende. Alle lessen staan meteen open en je hoeft geen toetsen te doen om verder te gaan. Een deel van de instructies is in tekst, een deel video en de uitlegsessies van technische tools zijn schermopnames waarin je precies ziet wat Ronald voordoet. Bovendien staan er overal templates voor je klaar om te importeren 😊.

Waar kan ik terecht als ik er niet uitkom?

Eerst: in de Facebookgroep. Daarin zitten wij namelijk ook alle vier dus er is altijd snel respons. Wordt het te uitgebreid, dan maken we er een mailtje van. En loop je echt even vast? Dan kun je ons tegen aangepast tarief ook even inschakelen voor extra handjes of iets klaarzetten.

Moet ik het echt in 90 dagen doen? Of mag langer / korter ook?

Je volgt je eigen tempo. We hebben alleen een stappenplan gemaakt waarin je in 90 dagen heel concreet iets kunt neerzetten. Dat is overzichtelijk. Daagt uit. Motiveert. Zodra het begint te stromen, pak je de volgende 90 dagen. En de volgende… en de volgende…

Wat kost het als ik geen gebruik maak van de lifetime deal?

Als je nu die € 497 niet hebt klaarliggen, kun je straks aanhaken voor een aantrekkelijk maandelijks bedrag, waarschijnlijk € 67 excl. btw. Maar… hoe meer we toevoegen aan deze omgeving, hoe sneller we die prijs zullen verhogen voor mensen die er dan nog in willen. De snelle beslissers hebben de laagste prijs, zo simpel is het.

Hoe lang kan ik gebruik maken van de lifetime deal en wanneer kan ik starten?

De lifetime deal is geldig t/m vrijdag 3 juli. ‘Lifetime’ staat voor ‘levenslang’. Je houdt dus levenslang toegang tot al het cursusmateriaal, de Facebookgroep en updates die nog gaan komen. De deuren van de online leeromgeving gaan op 1 juli open.

Waarom zou dit wél werken?

Omdat het op elkaar aansluit. Wat je doet in stap 1, gaat naadloos over op stap 2. Hoe vaak heb je niet iets opgezet waarvan je vervolgens hoorde dat het he-le-maal niet goed was? Geen verspilde uren meer!

Ik weet nog niet zeker of dit bij me past. Met wie kan ik contact opnemen?

Jolanda Wicherson is ons boegbeeld en kan ook het beste luisteren. Wil je echt even afstemmen omdat je twijfelt? Ja, dan is Jolanda wel een heel fijne partij. Mail [mailto] haar even of ze een gaatje heeft in haar agenda. Altijd goed om het toch zeker te weten, toch?

Ben je eruit? Dan je allerlaatste knop:

JOLANDA WICHERSON

Fase 1

Dit is je briefing aan jezelf. Wat je gaat aanbieden, aan wie en hoe? Wat is de afspraak die je met jezelf voor de komende 90 dagen maakt?

Module 1: Waar ben je nu?

Wie ben ik als ondernemer
Start with Why
In welke ondernemersstand sta jij

Wie is je ideale klant (beschrijving)
Hoe vind jij je ideale klant
Is de klant al bewust
Ben jij je ideale klant?
Pijnpunten

Je financiële basis – verdienmodel – aanbod

 

Module 2: Waar wil je naartoe?

Wie is mijn ideale klant (pijn, verlangen,resultaat)

Welk aanbod hoort daarbij (low, middle, high) > waardeladder
Diensten omzetten in producten
Aanbod: klein naar groot
Strategiesessie

Module 3: Wat heb je nodig om daar te komen?

Wat als ik niet kan kiezen?

Emotionele bankrekening

Waarom is het hebben van een aanbod belangrijk

Je belofte

Transformatie 

Contentboom


De klantreis

Doelen stellen